VINN EPILERINGSMASKIN FRA BRAUN

HEI! Da er det klart for en ny konkurranse i samarbeid med Braun, der jeg også denne ganger deler ut epileringsmaskinen fra Braun – Silk Epil 7. Jeg er så glad for at jeg har fått muligheten til å dele ut et så bra produkt, for jeg elsker det selv! Jeg kommer også til å legge ut en konkurranse på instagram, så følg med 🙂 Totalt trekker jeg 3 vinnere fra bloggen og instagram. Der heter jeg julianyland.

Alt du trenger å gjøre er å “like” dette innlegget, og legge igjen en kommentar med mailadressen din. Husk å følg med på instagram for konkurransen der og! Husk at jeg sjekker om dere har likt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg