Vinn din egen drømmereise!

HERREGUD, ER DET MULIG?! Jeg har ofte hatt konkurranser på bloggen min altså, men dette her må være den kuleste av den alle! Kilroy deler ut drømmereisen, og du kan selv velge akkurat hvor du vil dra! Jeg har selvfølgelig deltatt, og vil helst vinne hele greia selv… Så ikke delta, jeg vil vinne!!! Haha.  Det er utrolig enkelt, og utrolig moro. Alt du trenger å gjøre er å;
1. Velg åtte destinasjoner fra kartet HER.
2. Inviter en person du vil ha med deg om du vinner.
3. Kryss fingrene!  Du bestemmer akkurat hvor i hele, vide verden du vil dra! Jeg har plottet inn Usa, Bahamas, Bora Bora, Australia, Hawaii, Mexico, Cuba og Afrika. Tenk om jeg får dra. Jeg MÅ dra! Om du er usikker på hvor i verden du vil reise, så kan jeg gi dere noen tips fra mine egne reisemål;
 
BAHAMAS! En perfekt ferie. Har egentlig ingenting annet å si. Det var som å være med i en film, der alt rundt deg bare oser av avslapning og glede. 
RIGA. Om du liker billig shopping og god mat for en utrolig billig penge burde du plotte denne destinasjonen inn på kartet ditt. Maten smakte helt fantastisk, og jeg har faktisk ikke spist bedre sushi noen andre steder enn i Riga. Jeg la sikkert på meg ti kilo den uka jeg var der, nettopp fordi jeg både spiste og drakk som en konge. Utelivet er heller ikke til å klage på!


USA. Her i Miami Beach i sommer. Dessverre var vi litt uheldige med været, men hallo? Det er jo Miami, det finnes en million andre ting man kan finne på! Shopping, sightseeing, resturanter – you name it. Usa er helt fantastisk, og jeg vil helst tilbake så fort som overhode mulig. 

For å delta i konkurransen er det bare å følge instruksene dere får ved å klikke på bildet over! Dette var vel en kul konkurranse dere? Hvor ville du reist?  //Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg