VINN BRAUNS NYE EPILERINGSMASKIN!

God søndag alle sammen! Tenkte å starte denne dagen med en aldri så liten konkurranse for dere. Jeg skrev jo et innlegg (her) om at jeg skulle prøve ut den nye epilatoren til Braun, Silk Epil 7. Den fjerner de minste hår fra alle kroppens deler, og derfor vil jeg veldig gjerne dele den ut til en av mine lesere også! 🙂 Jeg skal prøve denne epilatoren over en lengre periode, derfor vil jeg gjerne at vinneren av denne konkurransen også skal gi meg tilbakemeldinger på hvordan de syns maskinen fungerer, så skriver vi en liten anmeldelse sammen av den. Høres ikke det moro ut? 🙂   Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar med mailadressen din, så er du med i trekningen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg