VINN BILLETTER TIL NICKI MINAJ

I natt glemte jeg å lukke gardinene på soverommet, noe jeg er utrolig glad for. Da alarmen gikk rett før åtte våknet jeg til et lyst soverom, noe som gjorde det mye lettere å hoppe opp av sengen. Når skjedde det? Føler vi har vært i en mørketid alt for lenge nå, så jeg føler meg seriøst som en ny person nå som sola er på vei tilbake 😀

Nå har jeg trekt vinnerne av goodiebagen også, tenkte jeg måtte ta tre vinnere siden det var veldig mye å dele vekk. Gratulerer Malin, Julie og Anine – dere har fått en mail 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAP1290061-2

Nå som goodiebagkonkurransen er over tenkte jeg også å ha en ny konkurranse! Noen som vil vinne billetter til Nicki Minaj-konserten 17.mars? Jeg deler ut to billetter, alt du trenger å gjøre er å kommentere og like dette innlegget! Husk for å kommentere må dere klikke dere inn på innlegget via overskrifen. Det er litt tungvint, men de jobber med saken!

minaj_FB_page(1)

88 kommentarer

Siste innlegg