VIL DU VINNE SURFETUR TIL PORTUGAL?

// Innlegg i samarbeid med Lapoint

ATq6ld3k5xp054nC-biFXI_I2v3kJNVb5bJ-OH7IN-U,NkndgC6ZfM-JJWJ3H-Re9up54kmlF0ukBjHrQmcsAZM,6_KstZIiEfrcBuB7OQfPVlL1Ku90xn4a2LfCUVP0Kf0

Wiii, konkurransetid!

Nå er det snart en måned siden jeg kom hjem fra Marokko og surfeturen med Lapoint. Det er en av de gøyeste ukene i hele mitt liv, og en av de gangene da forventningene ble snudd på hodet. Før jeg reiste til Marokko var jeg veldig nervøs for om jeg kom til å like surfingen, campen og de jeg reiste sammen med. Det viste seg jo å bli den beste turen, der jeg elsket alt ved hele opplegget! Campen vi bodde på, de andre bloggerne + deltakerne og sist men ikke minst surfingen. Jeg har alltid trodd surfing er superlett, men herlighet så vanskelig det er. Virkelig bra trening, du blir vanvittig støl dagen etterpå bare av å ha det gøy!

Portugal2

Har du lyst å oppleve det samme som meg så har du nå mulighet til å vinne en uke med surfetur til Portugal! Inkludert i premien er det:

1 x ukepakke (level 1, level 2 eller basic)

  • 7 netter overnatting
  • 7 frokoster
  • 7 dager utlån av våtdrakt og surfebrett
  • 5 x 2 timers surfetimer med instruktør
  • Transport til surfestedene de dagene man ikke surfer på lokalstranden
  • Du står fritt til å surfe så mye du vil, det er gåavstand til mange fantastiske surfelocations!
  • Organiserte utflukter
  • Fri bruk av camp-fasilitetene
  • 2 yogatimer

destination21 kopi

Er du gira på å vinne? 😀 Alt du trenger å gjøre er å svare på ett enkelt spørsmål, og følge Lapoint på facebook her og instagram her! Spørsmålet lyder som følger:

Hva heter byen hvor Lapoint har sin surfecamp i Pourtgal?
(hint: svaret finner du på hjemmesiden til Lapoint her)

Svaret sender du til denne mailen: [email protected]

PS! Er du under 18 år kan du fremdeles delta. Da blir premien et ukesopphold på Lapoints Youth Camp på Hoddevik i Norge.

Vinneren blir kontaktet direkte av Lapoint! LYKKE TIL ♥♥

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg