VIL DU VÆRE MED PÅ LUKSUSCRUISE I RØDEHAVET?

ANNONSE – I samarbeid med Camp Fluid

Nå er det ikke lenge igjen til jeg og June reiser på luksuscruise i Rødehavet! Eller, nå lyver jeg. Vi reiser ikke før i 15.september, haha. Som dere kanskje skjønner gleder jeg meg ekstremt mye. Dette er en helt annen reise enn jeg har opplevd tidligere, og forventningene er skyhøye. Det er veldig typisk meg å gjøre grundig research før jeg reiser til et nytt sted. Alt fra ting å gjøre, resturanter, locations til bilder osv. På denne turen til Rødehavet med Camp Fluid var det dessverre vanskelig å “stalke” destinasjonene, siden det er ubebodde øyer. Som jeg nevnte kjører båten til nye øyer hver eneste natt, sånn at man hver morgen våkner opp til et nytt sted med krystallklart og turkisk vann *ser for meg insta-feeden min*. Da jeg googlet “ubebodde øyer” var resultatet ymse.. Hahah!

Annet enn at jeg ikke fikk googlet de ubebodde øyene, er det heldigvis andre ting jeg vet om luksuscruiset. Bl. annet at det ser sånn ut. HVOR FINT!!!!! Hver dag får man også sunn og god mat laget av en 5-stjerners kokk, som er inkludert i prisen ♥

Dette er også inkludert i prisen:

🌴 Syv overnattinger
🌴 Frokost, lunsj og middag (ett glass alkohol inkludert)
🌴 Transport til og fra flyplassen
🌴 Wi-fi
🌴 30 minutters massasje
🌴 Vannsport, wakeboard og tuber
🌴 TV
🌴 Utendørs kino
🌴 Stand up padling (SUP)
🌴 Dykkerutstyr (for de med dykkerlappen)
🌴 Snorkelutstyr
🌴 Vannsklie
🌴 Vannpolo-bane
🌴 Beachvolleyball
🌴 Fotball
🌴 Håndkle og badekåpe
🌴 Mineralvann, juice, saft, te, kaffe, frukt og snacks
🌴 Badstue
🌴 Boblebad
🌴 Redningsbåt (for de som kiter)
🌴 Assistent med frukt og vann (til de som er i land). (GOALS!!)

I tillegg kan du også kjøpe:
Kitekurs (1000kr)
Dykkekurs (300 euro)
Dykk med instruktør (50 euro)

Her får man altså ekstremt mye for pengene 😀

 

Nå er det bare 10 plasser igjen på cruiset med Camp Fluid, så om du vil bli med oss på tidenes ferie den 15.-22. september må du booke nå ♥ Cruiset går fra lørdag til lørdag! Som jeg nevnte i det tidligere innlegget så hadde det vært SÅÅÅ kult om hele båten var fylt av mine og June sine fantastiske lesere 😀 Tenk så gøy vi kommer til å ha det, æææææ. Får seriøst sommerfugler i magen av å skrive dette.

LES MER, OG BOOK HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg