VIKTIGERE ENN BOTOX

Annonse

Hei! For en liten stund siden måtte jeg bytte ut nesten alt av hudpleien min. Egentlig bruker jeg produkter med fruktsyre, men siden det snart er sommer og jeg kommer til å ta endel sol frem til den tid er det absolutt ikke bra å bruke slike produker. Da coverbrands spurte meg om tema for innlegg fremover, tenkte jeg hudpleie hadde vært helt perfekt! Har nå testet ut disse produktene en stund, så jeg vet hvordan de funker på huden min 🙂

Bruk koden JNHUD for å få 20% på alle hudprodukter! Link til sortimentet her 🙂

faceJeg har hørt å rense huden er minst like forebyggende for rynker som å ta botox. Da fikk jeg helt sjokk, og ble nazi på å rense huden min både morgen og kveld – noe jeg ikke har vært særlig flink til tidligere.

Først er det alltid lurt å starte med en god skrub, jeg bruker denne fra JorgObe rundt to ganger i uka, ofte bare én gang da jeg er litt glemst. Haha! Denne er effektiv og fjerner døde hudceller og smuss, slik at huden er silkemyk etterpå. Denne er også en ansiktsmaske også, så her får man mye for pengene! Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk også to forskjellige typer hudkrem, én fra JorgObe og én fra Bare Minerals. Nå har jeg bare testet ut den fra Bare Minerals, og jeg var så fornøyd med den at jeg like så greit fortsatte å bruke den, og glemte litt av den andre. Denne er litt tykk i konsistensen, og da tenker jeg bare “oh no, nå får jeg glinsende hud og denne passer ikke meg”. Der tok jeg helt feil, for huden min holdt seg mye mattere igjennom dagen enn tidligere. Elsker den!! Den har også solfaktor 20, og gir deg massevis med fuktighet. Du finner den her. Denne er litt stiv i pris, men den fra JorgObe er rimeligere.

En god rens er også et must. For min del liker jeg ikke renser som er alt for seige, og som man må skylde av i ti minutter før alt er borte. Denne fra Formula 10.0.6 er en mild skummende gel som er lett å bruke, noe som passer best for meg da jeg ofte er litt lat om kvelden når sminken skal av 😉 Den gjør huden ren og klar å påføre fuktighet! Du finner den her.

body

Kroppen er like så viktig å vedlikeholde som fjeset! Jeg som har startet å ta sol og vil ha en dyp farge er det viktig å bruke en god skrub og rikelig med fuktighet. Skrubben jeg fikk er fra Korres og fjerner døde hudceller og gjør meg myk og fin. Den finner du her.

Og så over til høydepunktet med dette innlegget.. Dette er nok det mest fantastiske produktet jeg har på badet per dags dato, nå vet jeg liksom ikke helt hva jeg brukte før jeg fikk denne. Jeg har tidligere, og bruker enda hårprodukter fra Alexander Sprekenhus og liker de veldig godt. Jeg ante ikke at han hadde hudpleie også, helt til jeg fikk denne body oljen. Først tenkte jeg den kom til å være seig og ekkel, litt sånn som sololje man bruker i syden. Tvert imot! Denne oljen smører man fra topp til tå, og lar den tørke litt. Den er ikke seig i det hele tatt, men huden blir silkemyk og får en skikkelig glød. Sistnevnte er jeg nok mest sjokkert over, det ser nesten ut som om jeg har tatt på meg bronzer. Jeg digger den, og hadde nok kjøpt den om den kostet over 1000kr også, så godt liker jeg den. Heldigvis er den mye billigere enn det altså, haha! Du finner den her.  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HUSK! Du får -20%rabatt ved bruk av koden JNHUD 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg