VIDEOBLOGG FRA TUREN

Her kommer som lovet en liten film fra vår fantastiske tur! Jeg må ærlig innrømme jeg trenger å øve på filmkunnskapene mine. Og redigeringskunnskapene. Oooog å holde kamera rolig. Med andre ord er det mange ting jeg kan bli flinkere på til neste videoblogg, haha! Håper du liker filmen ♥
Jeg er overlykkelig fordi det er FREEEDAG, og i helgen skjer det mye gøy. I kveld har jeg invitert til Mexican Fiesta, med masse digg mat, margaritas og selvfølgelig sombreros. Jeg har prøvd å google meg frem til den beste margarita-oppskriften der ute, og håper drinkene blir gode i kveld. Så lenge maten smaker så er det kanskje ikke så viktig? Eller jo, de komplimenterer jo hverandre. Krysser fingrene! I morgen er det tapaskveld etterfulgt av fest, noe som blir utrolig hyggelig. En helg full av mat, gode venner og festligheter kan man ikke klage på. Håper alle har en fin start på helgen!
0 kommentarer

Siste innlegg