VIDEO: TOUR PÅ JANNE & JULIA

TOUR PÅ JANNE & JULIA

God morgen, og godt nytt år! ♥ Håper alle hadde en fin feiring i går, og at den sto til forventningene? Jeg føler egentlig aldri nyttårsaften blir like bra som man håper, men jeg koste meg veldig med herlige mennesker i går så ingen klaging fra meg. Deilig mat var det også, mmm!
Jeg starter 1. januar på blanke ark, og et av nyttårsforsettene mine er å bli flinkere å videoblogge. For et par dager siden lagde jeg en liten tour på Janne & Julia, til de som er interessert i en nærmere titt i butikken. Jeg vet ikke helt hvor bra touren er, siden jeg skravler sykt mye og ikke er den beste kameramannen (enda 😉 )
Ellers beklager jeg sykt for at filmen er mye overeksponert og at det er syyykt lyst til tider. Jeg må lære meg å stille inn bedre til neste gang! Om du har ønske til videoblogger så kom gjerne med de, så skal jeg prøve å komme med to videoer i måneden minst i tiden fremover!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg