VI VIL BARE KOSE OSS!

VERDENS FINESTE JONAS ♥

For en dag fredagen var! Som jeg nevnte i går var vi invitert til Jonas, som seriøst er den beste verten jeg vet om. Så fort jeg parkerte bilen ble vi møtt av velkomstdrinker og frukt ute i solen. Der satt vi å koste oss i et par timer før vi dro for å hoppe trampoline i hagen, litt småbrisne alle mann. Hahah herregud, jeg prøvde meg på gamle kunstner (som du kanskje så på snapchat? julianyland), og jeg kan si at jeg var flinkere for noen år siden 😉

Etter mye hygge, spill og vin skulle Jonas diske opp middag til oss. HERREGUD for en mat! Han lagte ovnsbakt torsk med chorizo, chilli, pinjekjerner og hvitløk, med ertepuré og poteter. Altså, det var så godt at jeg vil spise det hver dag resten av sommeren.

Deretter var det duket for fest, enda mer spill og kos. Vi holdt faktisk på helt til klokken fire på natten, så det ble en lang dag med mye hygge. Fine mennesker jeg har i livet mitt altså, er det mulig ♥

Morgenen etter ble vi vekket av Jonas, som fortalte oss at det var frokost om 10 minutter. Da hadde han allerede vært våken i to timer å disket opp på kjøkkenet. Vi fikk amerikanske pannekaker med mye digg tilbehør. En perfekt avslutning på et fantastisk døgn! Vårt motto er “vi vil bare kose oss!”, og det gjorde vi virkelig. Tusen takk for en helt fantastisk dag Jonas ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg