VI TAR HELG I BARCA OGSÅ

//Reise i samarbeid med EF Språkkurs

God morgen fra en veldig gira Julia! I går var jeg på mac for å handle inn litt ny sminke, og nå har jeg satt meg godt til rette for å teste den ut. Om én time skal jeg være på skolen, men først skal jeg kose meg litt fremfor speilet. Haha, jeg blir seriøst som et lite barn hver gang jeg tester ut nye produkter, det er jo så gøy!

Men, nå må dere ikke tro jeg er verdens grunneste person og hopper i taket over litt sminke. Hovedgrunnen til at jeg er så happy er fordi at en god venninne av meg komme på besøk til Barcelona i helgen! Jeg trenger jo som sagt litt bildehjelp her nede, så hvorfor ikke slå to fluer i en smekk? Dette kommer nok til å bli en helt super jentehelg i denne nydelige byen ♥

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I dag er det også siste skoledag før helg! Jeg føler meg mye tryggere på spansk nå etter den lille undervisningen jeg har hatt så langt. Jeg snakker naturligvis ikke flytende, men nå klarer jeg iallfall å beherske enkle fraser som kan være god å ha 🙂 Nå er det bare å komme seg ut blant de lokale i byen, og spørre alle hva de heter, hvor de kommer fra, hva de jobber med og hvor gamle de er. Hahaha!

Minner om at du kan få helt opp til 10.000kr rabatt på din drømmereise om du ønsker å dra med EF Språkkurs! Bruk koden “JULIAEF” ved bestilling. Minner også om at søknadsfristen er 15.april ♥ 
Les mer om hva EF har å tilby HER! 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg