VI TAR DET I MORGEN

Mandag: avlyst.

Våknet i dag tidlig med den verste hodepinen og en ansikt tettere rushtrafikken i Kina. Tenkte det ville gå over etter en dusj og frokost, men der tok jeg feil. Formen er skikkelig dritt, og jeg er sånn halvsyk. Med andre ord ikke frisk nok til å gjøre noe, men ikke syk nok til å sove hele dagen. Utrolig irriterende! I morgen skal jeg på en morsom videoshoot, så satser på at formen blir ti ganger bedre til da. Må jo ut å kjøpe ny bikini også, men det får jeg gjøre i morgen før oppmøtetid på Plaza. Forteller dere mer i morgen såklart 😀

Jeg er rimelig sikker på at ingen hadde hatt noen glede av å se meg her jeg ligger, derfor legger jeg ut noen antrekksbilder jeg og Glenn tok da han var i Bergen.

collageIMG_9340-2IMG_9365-2IMG_9379-2GenserZara / SolbrillerCéline / Jumpsuitnelly / Veske og sandalerMichael Kors

6 kommentarer
    1. ææ du er dødspen!!
      og bare fine klær.. Du finner liksom alle skattene haha!
      Vet du om de fortsatt har inne genseren på zara? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg