VI STARTER 2. JANUAR, IKKE SANT?

Det er vel 2. januar man starter på nytt år, nye muligheter? Ble iallfall ingen pangstart på meg i dag, her jeg ligger i sofaen med kalori nummer en million som blir stappet i kjeften. Jeg er seriøst bunnløs dagen derpå, og kan spise til jeg sprekker. Tidenes dårligste egenskap!

Men, nok om meg og mine krise matvaner. I går var vi invitert til June og Astrid for nyttårsmiddag og vors. De hadde stelt i stand hele leiligheten, og laget så mye deilig mat. Flinke jenter! Dessuten var flere av mine aller beste venner samlet, og det er vel ingen bedre måte å ringe inn det nye året?

I elleve-tiden dro vi på BAR Tjuvholmen der vi hadde bord, og fortsatte festen til det stengte. Deretter gikk jeg og Andreas på Oslovandring for å finne en åpen burger king. Herregud det måtte ha vært et syn… Jeg i kort kjole, uten strømpebukse og høye hæler som dvasker halvbrisen rundt i snøen. Tror jeg trynte i snøen sikkert ti ganger fordi skoene mine var så glatte, hahah sjarmerende. Kom vel ikke hjem før fem i natt fordi vi surret så jævlig.

 

Man kommer ikke unna kosebildene til meg og Andrea 😉 Heheh!

Nå ligger jeg og Andreas langflat i hver vår sofa og klager over hvor mette vi er. Skal prøve å finne en film å se på før vi sovner, men kjenner jeg oss rett sitter vi sitter vi sikkert å leter på netflix i en time før vi driter i hele greia.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg