VI SKAL PÅ LUKSUSCRUISE, VIL DU VÆRE MED?

REKLAME – I samarbeid med Camp Fluid

Ææææ! Nå kan jeg endelig fortelle dere om reisen jeg såvidt nevnte for en uke siden 😀 Meg og June har pratet mye om tiden fremover. Hva vi ønsker, tenker og vil oppleve. Begge har sagt at vi må reise mye mer. Det er nå vi har muligheten, og friheten man har i dag er ikke garantert om noen år. Nå er vår første reise sammen endelig booket, og jeg er så ekstremt gira! Som dere vet elsker jeg å reise, og at jeg skal få oppleve luksuscruise til Camp Fluid i Rødehavet sammen med min beste venninne er helt fantastisk ♥

PRISEN PÅ CRUISET INNEHOLDER:

🌴 Syv overnattinger
🌴 Frokost, lunsj og middag (ett glass alkohol inkludert)
🌴 Transport til og fra flyplassen
🌴 Wi-fi
🌴 30 minutters massasje
🌴 Vannsport, wakeboard og tuber
🌴 TV
🌴 Utendørs kino
🌴 Stand up padling (SUP)
🌴 Dykkerutstyr (for de med dykkerlappen)
🌴 Snorkelutstyr
🌴 Vannsklie
🌴 Vannpolo-bane
🌴 Beachvolleyball
🌴 Fotball
🌴 Håndkle og badekåpe
🌴 Mineralvann, juice, saft, te, kaffe, frukt og snacks
🌴 Badstue
🌴 Boblebad
🌴 Redningsbåt (for de som kiter)
🌴 Assistent med frukt og vann (til de som er i land). (GOALS!!)

I tillegg kan du også kjøpe:
Kitekurs (1000kr)
Dykkekurs (300 euro)
Dykk med instruktør (50 euro)

Her får man altså ekstremt mye for pengene 😀

Turen varer fra lørdag til lørdag, og hver natt kjører båten til de beste kitespotene! Det vil si at man våkner til ny destinasjon hver dag, og kanskje det beste av alt… *trommevirvel* det er ubebodde øyer! Herregud så ekstremt kult?! Tenk så mye man får oppleve i løpet av en uke. Dette er virkelig påfyll for sjelen, og jeg kan ikke huske sist jeg gledet meg så mye til en ferie. Har aldri opplevd noe lignende, selv om jeg har reist mye.

SEEE SÅ FRESHT!!

Har du lyst til å bli med oss på luksuscruise fra 15.-22. september? 😀 Enda mer informasjon, og påmelding kan gjøres HER ♥

Tenk så gøy om det kun var meg, June og en hel haug med dere kule jenter som okkuperte hele båten da. For en fest, og for en reise! Legg gjerne igjen en kommentar om du lurer på noe.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg