VI SKAL HA KLESSALG!

Image and video hosting by TinyPic

God morgen, og god søndag jenter! ♥

Jeg har lenge pratet om å ha et klessalg, og nå er datoen endelig klar! Sammen med de fantastiske bloggerne Cathrine, Emilie og Eirin skal jeg selge store deler av garderoben min førstkommende lørdag. Jeg har utrolig mye klær som skal selges, og jeg hører rykter om at Cath har så mange som tolv sekker med klær. Haha! Med andre ord er det nok noe for alle på klessalget vårt neste helg 🙂

Ting jeg skal selge er alt fra rimeligere plagg som går til mellom 50-100kr, en hel haug med sneakers og noen dyrere vesker fra bl.annet Louis Vuitton, Mulberry og Marc Jacobs. Jeg tenker også å selge Woolrich-parkasen min!

Håper så mange som mulig vil komme på Scandic Ørnen neste lørdag klokken 12!

Vi har også opprettet et facebook-event, og du kan delta på det HER!

14 kommentarer
      1. Fra min side blir det iallfall 37-38 🙂 Men vi er fire jenter så det blir nok mange forskjellige størrelser!

        1. Så sykt dårlig timing da, egentlig! Om det blir mange plagg igjen tar vi nok en runde til etter påske 🙂

    1. Er på jobb den dagen 🙁

      Men kan vi få se litt hva du skal selge? Skal du selge veskene for 100 Kr også?

      1. Skal lage en kollasj til uken med litt ting som selges 😀 nei de veskene blir nok litt dyrere enn 100kr 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg