VI SKAL HA KLESSALG!

Hellu ladies! Som jeg såvidt nevnte for et par uker siden så har jeg, Cathrine og Eirin planlagt klessalg til våren. Allerede nå på lørdag skjer det! Vi er så heldige og har fått låne et superfint lokale på kjøpesenteret Sundt som ligger midt i Bergen sentrum, der vi alle skal selge skatter fra garderoben vår. Personlig har jeg helt latterlig mye klær jeg kommer til å selge, både billige ting og litt dyrere. Jeg vet også at de to andre også har sinnsykt mye fint de selger til en god pris, så ta med deg en venninne å kom ♥ Hvis du vil følge med på andre spennende eventer hos SUNDT Motehus kan du melde deg inn i deres kundeklubb her.

Ellers er jeg straks på vei bort fra Bergen igjen, selv om jeg bare har vært her i noen timer. Kanskje like så greit med tanke på regnværet, haha! Takk gud for hodeplagg sier nå jeg 😉 Gleder meg til å komme tilbake til Oslo, føles ut som evigheter siden jeg var der sist! (Les: to uke siden). Jeg har ganske god tid på flyplassen etterpå, så jeg oppdaterer nok derfra før jeg reiser avgårde. Ha en fin dag så lenge, så håper jeg vi ses på lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg