VI PRØVER IGJEN

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicGenser og bukse fra Zara, Sunnies fra Céline, Klokke – HER

Lets try again!

Denne gangen har jeg ikke forhåndspostet dette innlegget, men sitter å skriver det så fort jeg kan på sengekanten før vi drar avgårde til flyplassen. Tenk om vi ikke får blitt med dette flyet heller bare fordi jeg skulle blogge først? Haha, da tror jeg noen sin underbevissthet heller vil være i Molde en god stund til. Neidaa, jeg gleder meg faktisk veldig til å komme hjem til Bergen! Det eneste jeg ikke gleder meg til er været vi flyr inn i. Men men, jeg skal bare være i Bergen frem til søndag før jeg skal til Oslo for innkjøp – og jeg har aldri opplevd en dårlig sommer i Oslo så langt. Værsyk much? Jeg tittet egentlig bare innom for å ønske alle sammen en super torsdag! Så fort jeg lander må jeg sende Christoffer hjem med koffertene før jeg drar rett til byen for noen avtaler før jeg skal stå på Janne & Julia de siste timene i dag. Kom innom da vel! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg