VI PRØVER IGJEN

REKLAME – Affiliatelinker nelly.com

SUNNIES – HER / SKJORTEHER / JEANSHER / SANDALERHER

God morgen babes! Jeg sitter klar på kjøkkenbordet med capsen langt nedover pannen, og er klar for stranden! Tror nettopp jeg lagde et rim, uten å være klar over det selv? Men helt seriøst. Jeg er så solbrent i hårfestet etter…mandag (?!?!), at jeg faktisk ikke kan sole fjeset mitt i dag. Kroppen skal derimot få grillet seg, med solkrem denne gangen så vi slipper hummersituasjonen vi hadde for et par dager siden.

Vi drar nok på Hovedøya igjen, akkurat nå venter jeg bare på at Andreas skal ringe meg når han våkner. Noe som sikkert ikke blir før typ….tre i ettermiddag. Snakk om b-menneske 😉 Vi blir en liten gjeng som drar, og fullt bildedryss kommer natuuuurligvis senere i dag. Håper alle har en fin torsdag ♥

Og btw! Hvilke øyer/strender er verdt å besøke i Oslo?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg