VI KOM, JEG STRESSET, VI DRO

ANNONSELINKER TIL NELLY.COM

KJOLEHER / VESKEHER / SUNNIES – KOMONO

Åh, nå går de deilige dagene mot sin ende. Fra og med i morgen er det ingen mer loffbaguett til frokost, øl til lunsj og chips til middag. De første dagene av turen var jeg veldig urolig i kroppen. Slet med å slappe av i hodet å la stresset hjemme forbli i Norge. Det er først i dag jeg føler for å senke skuldrene, og da er det jo typisk av flyet går i morgen tidlig.. Klokken 06.00 for å være helt presis! Men men, da får man bare nyte den siste dagen sammen oss to ♥ Fikk denne turen i bursdagsgave av kjæresten, og jeg er så takknemlig for både han og ferien ♥

 

Litt snapshots fra de siste dagene! Merker hodet mitt er heeelt i zombiemodus. Jeg våknet klokken fire i natt med hjertebank og hadde ikke sjans til å sovne igjen. Får ta igjen litt tapt søvn på en solstol etterpå tenker jeg.

Ville bare titte innom for å si hei, selvom jeg ikke hadde noe veldig spennende nytt å komme med. Håper alle får en fin torsdag ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg