vi kan å kose oss

God morgen! Åh, jeg blir så GLAAAD av at solen skinner. De første tegnene på at sommeren er på vei, er absolutt at Lekter´n på Aker Brygge åpner. Siden jeg jobber fra macen, bruker jeg alle mulighetene jeg har fri til å komme meg ut i frisk luft. Solen stekte virkelig i ryggen, og vi kunne ikke gjøre annet enn å bestille både hvitvin og et par bøtter med Corona. Det føltes nesten ut som om sommeren var der allerede. Håper kurven bare stiger, og at det blir varmere og varmere i luften. På slike dager kan man ikke gjøre annet enn å elske livet sitt, noe alle sammen virkelig gjorde i går.  Det ryktes forresten at det fremdeles er snø hjemme i Molde? Hahaha, så utrolig kjipt! Nå følte jeg egentlig litt for å håne de hjemme. Her er det mange plussgrader og strålende sol hver eneste dag! Hvordan er været der du bor? Her er noen bilder fra i går: Etter jobb blir det rett hjem for å forberede seg til kveldens festligheter. Må finne noe å ha på meg, så flaks at kontoret mitt ligger midt i Bogstadveien slik at jeg kan plukke med meg noe på vei hjem. Perfekt! Nei, nå ble det litt for mye glade tanker. Runder av her, jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg