VI FIKK A!!

Herreguuud!!! Dette er den beste morgenen ever! Våknet opp for et par timer siden med sånn 20 ubesvarte anrop fra Cathrine, og en haug med meldinger der det sto “Julia du må vååååkne!” Siden jeg var ute i går sov jeg litt lengre enn normalt, men dere kan tro jeg spratt opp av sengen da jeg fikk vite resultatet på hjemmeeksamenen vår i markedsføringsledelse. Vi fikk en A! Det verste var jo at vi var helt sikker på at vi kom til å få C, og i går diskuterte vi fram og tilbake og kom fram til det at oppgaven egentlig ikke var så bra likevel, at vi kom nok til å få D. Tydeligvis tok vi feil, for jeg har nå fått min aller første toppkarakter på BI! A er lik 6 på videregående forresten. Den eneste 6´eren jeg noen gang har fått er i turning i gym.. Haha! Nei, i kveld skal det feires altså, jeg er så glad! Kamera mitt ligger hos en venninne, så jeg er på vei ut døren for å hente det nå. Under finner dere mine siste antrekk! Ser jo at svart er min favorittfarge og Leo Wulff er min favorittveske.. Haha! Har dere en favoritt? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg