VI ER ALLE FORSKJELLIG

(annonselenker)

IMG_4196-2

For én gangs skyld har jeg faktisk fredagsfølelse denne uken! Ellers så går dagene ofte slag i slag, mens i dag følte jeg skikkelig på at det var fredag da jeg dro hjem. Kjøleskapet er fylt opp med masse mat, jeg har handlet vin og straks skal jeg få på meg finstasen for kvelden. Tapaskveld, here we go! Jeg har faktisk sultet meg selv i hele dag slik at jeg kan spise ekstra masse etterpå, haha! Det eneste som mangler nå er å ta noen smertestillende for å holde sykdommen i sjakk. Ja, jeg burde bare holdt meg hjemme siden jeg ikke er helt i i form. Det vet jeg. Likevel har vi prøvd å finne en dag som passer å ha tapaskveld for alle, og endelig fikk vi det til. Håper bare ikke jeg blir mer syk til i morgen, for da skal jeg ha middagsfest her hjemme.

IMG_4080-2IMG_4121 kopi-2

IMG_4194-2IMG_4124-2IMG_4186-2   IMG_4241-2

Jakke – HER / Genser – HER / Bukse – HER / Sko – Zara

Her har du dagens. Jeg elsker denne dressbuksen, som dessverre ikke kommer så godt frem på bildene. Jeg har sikkert brukt den fire ganger denne uken allerede, haha. Skikkelig classy, komfortabel og fin! Jeg har str 34 om noen lurer, og den er normal i størrelsen. Siden jeg ikke har åpent kommentarfelt for tiden kan det være vanskelig å stille meg spørsmål om slike ting, hehe 🙂 Nå er det jo forsåvidt ulovlig å skrive hvilken størrelse man bruker i klær om dagen, men jeg gjør det likevel. Forstår virkelig ikke helt hysteriet rundt alt dette. Det er nok fordi jeg aldri har slitt særlig med kroppsbilde selv, og ikke kan kjenne meg igjen i presset. Likevel føler jeg vi starter å helt feil ende med å “forby” bloggere om å skrive om kropp, mat og slike ting. Er det ikke viktigere å bygge opp selvtilliten til dagens ungdom i stedet? Jeg tror ikke det vil skje av å gjøre størrelser, kropp osv et tabubelagt tema. Vi alle er forskjellige, og ser forskjellige ut. Det er bare sånn det er.
0 kommentarer

Siste innlegg