VET IKKE HVOR JEG SKAL STARTE

REKLAME – Affiliatelinker

Plutselig var jeg her igjen. Jeg står på stuen å ser på en haug med klær, som akkurat dekker kofferten de egentlig skulle være i. På kjøkkenet er det nachos-rester fra kvelden før, jeg står i morgenkåpe og har av en eller annen grunn tatt på med en ansiktsmaske. Jeg klør meg selv i hodet og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Pakke ut av kofferten, blogge, rydde kjøkkenet, eller hoppe i dusjen for å ta av meg den jævla ansiktsmasken? Svare på mails, gå igjennom de 20 uåpnede snapsene, de 30 uleste smsene, og faktisk ta tak i livet mitt?

Påsken har vært såååå gøy. Bare fest og moro. Gøy å være litt uansvarlig, og bare drite i alt ansvar man faktisk har. Men, det kommer en dag i morgen – og den dagen er i dag. Den kjipe dagen man faktisk må ta tak i livet igjen. Angsten etter påsken liksom. Må ærlig innrømme jeg fikk litt panikk i sta. Visste ikke helt hvor jeg skulle starte.

GENSERHER / BELTEHER / DRESSBUKSEHER

Men, så er det bare å nullstille seg å ta én ting om gangen. Være litt klisje å søke opp motivasjonslister på spotify, og sette i gang. Først på listen; ta seg en dusj. Nummer to; å blogge. HEI, det er godt å være tilbake! ♥ Neste steg blir å gå igjennom mailen, før alle andre røde notifications må svares på. Så må jeg på posten, både for å sende pakker og hente litt greier. Ja, trenger kanskje ikke ramse opp alt jeg skal i dag. Men, jeg er tilbake og jeg er (såvidt) i live etter påsken. Vi snakkes etterpå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg