VESTLIA RESORT

(Inneholder én annonselenke)

Blogger nummer én av 70(?) har ankommet Vestlia! Jeg er den første av oss bloggerne som har ankommet, og egentlig er det ganske deilig med litt alenetid før det braker løs når Oslobanden kommer med toget klokken syv i kveld. Jeg ble hentet på togstasjonen av verdens snilleste Kim Ida og Christina, som er den kreative duoen i United Bloggers. De er faktisk helt rå, og vi er utrolig heldig som har de med på laget!

Nå skal jeg bestille meg roomservice og ta igjen litt jobb slik at jeg kan slappe 100% av i helgen. Som sagt kommer ikke resten før klokken syv i kveld, så jeg har mange timer for meg selv. Om jeg kjeder meg for mye er det jo bare å ta turen ned i spaet, så klage kan jeg absolutt ikke. Det kommer forresten en aldri så liten rabattkode til deg fra Vestlia Resort senere, så da sees vi snart!

Følg med på snapchat og instagram for fler oppdateringer: julianyland 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jakke fra Day, bukse HER, sneakers fra M.A.M.B

P8280002 kopi-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg