VESKER TIL SALGS!

Jeg har lenge vurdert om jeg skal selge noen av veskene mine, men har ikke helt hatt samvittighet til det da jeg syns de er så fine! Dessverre blir de ikke nok brukt, så da kan jeg like så greit selge de videre til noen som kommer til å bruke de mer 🙂

Om du ønsker å kjøpe en av veskene send meg mail på [email protected] med tittel på vesken. Alle prisene er inkludert frakt! Kun seriøse henvendelser, du må ha penger på konto og kan overføre om du ønsker å kjøpe en av veskene. Så fort jeg har fått penger på konto sender jeg vesken i posten til deg 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMichael Kors, fint brukt. Pris: 1500kr. SOLGT

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMichael Kors, fint brukt. Pris: 1700kr SOLGT

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMarc Jacobs, nesten ikke brukt. Pris: 1600kr

vesker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg