verdens verste datter

 

Skal jeg fortelle dere en hemmelighet? Jeg glemte at det var morsdag i går…. Ringte mamma i går tidlig, fyllesyk og sulten, spurte henne om jeg kunne komme opp å lage nachos hos henne. Alltid greit med litt mammapleie dagen derpå. Hun tenkte sikkert jeg spurte fordi det var morsdag, men det var jo fordi jeg ikke orket å sitte alene i leiligheten min. Etterhvert så spurte hun meg “du vet vel hvilken dag det er i dag?” “Ja, selvfølgelig”, svarte jeg. “Det er søndag. Den 10. Søndag den 10.” Plutselig ble hun helt stille, og da kom jeg på hvilken dag det var. Jeg bare “hahhaha bare tulla, det er jo morsdag! Grattis da:):):):):):)” Jeg er en forferdelig datter, og jeg vet det så alt for godt. Huff. Maten ble iallefall god da, så jeg kan jo si at det var morsdagsgaven hennes (som jeg glemte å kjøpe). Om man verken ser på tv eller går i butikker så aner man jo ikke hvilken dato morsdagen er på. Den er vel ikke på den samme datoen hvert år? Hvem bestemmer egentlig dette?? Hahah.




Jeg elsker å være hos mamma. Det er så utrooolig hjemmekoselig der! Etter måltidet gikk jeg rett på sofaen, og sov der et par timer. I går var jeg helt utrolig sliten altså, jeg pleier jo aldri å sove på dagen, uansett hvor lite jeg sov natten før.  I skrivende øyeblikk burde jeg egentlig slutte å skrive. Må få på meg treningstøyet å komme meg ut dørene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg