VERDENS VERSTE DATE

Noe jeg syns er utrolig gøy når jeg er ute å spiser, er å observere folk som er på date. Jeg syns det er skikkelig interessant å prøve å gjette meg fram til ting, som om dette er en første date, noen som har vært sammen lenge eller bare venner. Kroppsspråk røper så utrolig mye. En ting som er viktig for meg om jeg er på date er at man ikke sjekker mobilen, og iallfall ikke sitter på den ved mindre det er noe viktig. Pinlig stillhet eller kleine samtaler er jo også noe man helst ikke vil ha.

I sta når jeg og Glenn hadde vår lille muncherunde på Fridays var det seriøst som verdens verste date. Begge to var skikkelig hangover, og lå nærmest på hver vår side av bordet med tomme blikk ut i resturanten. Plutselig kom jeg på at det kanskje er flere der ute som meg, som liker å observere folk på date altså. Mange vet jo ikke at jeg og Glenn er bestiser og ikke kjærester, så de måtte jo ha trodd vi var det minst forelskede paret på planeten. Hahah!

JAKKE – SAMSØE HER / GENSER – NLY HER / BUKSE – NLY HER / SNEAKERS – TIGER OF SWEDEN HER

Snapshots fra i dag, som kanskje har vært en av de beste dagene i Oslo denne uken (til og med med hangover). Solen har skint, og vi har bare kost oss i hverandres selskap med digg mat, vin og is. Jeg må flytte tilbake til Oslo altså, helst så fort som mulig.. Jeg virkelig elsker denne byen og merker det kommer til å bli skikkelig kjipt å dra hjem til Bergen i morgen. Men men, jeg får bare ha is i magen å tenke at jo bedre jeg jobber, jo fortere kan vi ta med oss Janne & Julia til hovedstaden med ny butikk her. Ønsk meg lykke til, hehe! Nå skal jeg legge meg, det kommer til å bli deilig å endelig få sovet skikkelig etter noen hektiske dager. Vi snakkes i morgen ♥

6 kommentarer
    1. Haha, sykt gøy at det er kun “klein” som er synlig på Glenn sin t-skjorte på muncherunden deres på Fridays! Kunne vel ikke passet bedre

    2. Tusen takk for fantastisk helg, Julia mi <3 Jeg er så glad i deg!

      ..og denne maten så helt fantastisk ut! Gleder meg allerede til neste gang vi sees 😀

      1. Jeg sjekket nå, og det ser dessverre ut som den har blitt utsolgt! :O Skal si ifra om den kommer inn igjen. Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg