VERDENS FINESTE

I dag har jeg og Zara vært på veterinæren, der hun har fjernet tannsteinen sin og trekt noen tenner. Det gikk kjempebra, hun er så flink <3 Hun er enda kjempebedøvd, og ligger godt innpakket i et teppe ved siden av meg nå. Jeg kjøpte med meg mye deilig mat til henne hos veterinæren som hun skal få når hun våkner skikkelig opp igjen. Det er viktig å ta vare på dyrene sine altså, selvom det er sviiiindyrt å dra til veterinæren! Heldigvis er chihuahuaer en relativt sunn rase om man ser vekk fra tennene deres, så det er ikke så alt for ofte vi trenger å dra til dyredoktoren 🙂
Da vi nettopp hadde kommet hjem i sta. Viktig å holde henne varm, siden de blir veldig kaldt når narkosen enda er i kroppen. Jeg er så utrolig heldig som har lille Zara, hun er virkelig den herligste hunden i verden! Alle sier vel det om sine egne kjæledyr, men det er ikke rart. De har så stort hjerte. Akkurat nå ligger jeg bare å slapper av mens jeg venter på at gubben skal komme hjem fra jobb. For en dags skyld er det SOL i Bergen i dag. De gangene jeg har vært her regner det alltid. Fatter ikke at bergenserne klarer dette klimaet? Huff!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg