VERDENS FINESTE JAKKER

SVART HER / ROSA HER / GRØNN HER

I need these jackets in my life! I går da min siste bestilling fra Nelly kom, fikk jeg bl.annet den rosa pelsjakken over. Men, da jeg skulle inn å finne en link på Nelly i sta så jeg at jakken hadde kommet i svart, grønn og brun også. Det er så typisk at fine jakker som dette flyr før man rekker å tenke, så nå klikket jeg den hjem både i grønn og svart. Haha! Jeg er veldig fornøyd med min rosa så langt, og de koster bare 995,- så hvorfor ikke? Jeg elsker jakker!

Tenkte bare å tipse dere om det, før de blir utsolgt ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg