VERDENS BESTE TOAST

Blandt brødrene mine har jeg tydeligvis blitt kjent for toast-mesteren. Ikke at de har sagt eksakt de ordene til meg, men siden de alltid vil jeg skal lage toast til de så antar jeg at det toast-mesteren de faktisk mener. Ikke innbilsk i det hele tatt. Uansett! Titter bare kjapt innom for å tipse om en superdigg kveldsmat. Kan selvfølgelig nytes hele dagen, men slik mat syns jeg er mest kos når det har blitt litt mørkt ute. Om det gir noen mening?

Jeg varierer veeeldig med fyllet, men i bunn er som regel alltid smør, ketsjup og sennep. Ellers bruker jeg det som finnes i kjøleskapet av skinke/salami/spekemat og selvfølgelig kvalmt mye ost. Krydres med gastromat, pepper og oregano. Dette steker jeg på pannen med typ en halv pakke meierismør på lav varme under lokk. Nei, dette er absolutt ikke slankemat. Hihi! Enjoooy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg