VERDENS BESTE FØLELSE MAN KAN FÅ HVER DAG

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd

Heiiii! Da alarmen ringte i dag tidlig vurderte jeg bare å avlyse dagen. Var så ekstremt trøtt, og alt som fristet var å loffe inn på stua med dyna i sofaen. Likevel sto jeg opp, kom meg i dusjen og startet dagen. Hadde endel småærender i dag, som egentlig er fryktelig kjedelig. Slike ting er så lett å utsette, gang på gang! For eksempel å bestille nytt bankkort, som jeg burde gjort for et halvt år(!!) siden. Haha. Nå sitter jeg pakket og klar i leiligheten i Oslo og er ferdig med alt på to-do listen for i dag. Det er seriøst verdens beste følelse! Ingenting slår mestringsfølelse, det er sikkert og visst. En god påminner til seg selv på morgenen når man helst vil sove litt til 😉

GENSERHER

PS! FÅ -20% PÅ HELE NAKD MED KODEN “STUKO-DEAL” HER!

Ellers var jeg innom Andrea i dag tidlig! Vi er et radarpar når det kommer til å jobbe sammen, så nå har vi begge mange fine antrekksbilder til dagene som kommer! Jeg vil også gi henne en STOR shout out for kolleksjonen hun har gjort for NAKD. Den består av fire helt amazing gensere som hun har designet. Elsker alle!

GENSERHER

Se så fine disse to er!

Nå sitter jeg på SAS Loungen og skal nyyyte livet med litt tv-serier før flyet går til Bergen. Har så mye å ta igjen! Vi snakkes i morgen babes, ha en fantastisk tirsdagskveld 😀

PS! FÅ -20% PÅ HELE NAKD MED KODEN “STUKO-DEAL” HER!

7 kommentarer
    1. Hei du!
      Dette er utenfor innlegget, men bare lurer på dine tanker rundt dette siden du er i et forhold selv 🙂
      Jeg har hatt spiseforstyrrelser over mange år, men begynner å føle veldig på at det hindrer meg i mye i livet. Jeg sliter med å skulle binde meg til noen, fordi jeg er redd for at en kjæreste ikke vil like meg lenger dersom jeg ikke klarer å opprettholde det strenge kostholds- og treningsprogrammet jeg har nå.
      Føler du på at du er redd for å legge på deg ovenfor kjæresten din og press til å trene hver dag, eller er du avslappet rundt dette? Føler heller ikke jeg kan spise noe usunt hvis jeg får kjæreste, for at han da skal tenke at jeg er ekkel eller hva han skal tenke hvis jeg legger på meg.
      Jeg får profesjonell hjelp, men føler også nytte av å få svar fra andre om disse tingene 🙂

      Ha en fin dag! Klem <3

      1. Hei Sophie! Så utrolig trist å høre at du sliter. Du må huske at et menneske er SÅ mye mer kompleks enn bare kropp og utseendet. For min del er ikke kropp noe jeg stresser med i det hele tatt, da jeg vet at jeg har mer å tilby enn bare det ytre. Om ikke kjæresten min skulle likt om jeg eventuelt la på meg, så er det i såfall HANS problem og ikke mitt! Håper du får det fint med deg selv, det fortjener du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg