verdenes beste salat

Selv om det er dagen derpå hopper jeg ikke bort på McDonalds i dag, nei! Skal ikke skryte på meg at jeg er særlig flink til å spise sunt, men nå har jeg funnet (Torild viste meg) en utrooolig god salat som faktisk metter. Salat med agurk, skinke, paprika og litt salatblader er absolutt ikke noe for meg. Derfor er jeg overlykkelig over at dette er så sunt, og SÅ godt! Det er også enkelt å lage, noe som passer perfekt til meg som ikke har spesielt god tålmodighet på kjøkkenet. Du trenger: > 1 pakke lobnobs (eller crabsticks om du foretrekker det)
> 1 mango
> 2 små eller 1 stor advocado
> Agurk  Du kan selvfølgelig ha oppi mer om du vil, en jeg syns disse ingrediensene er best sammen.  Så skjærer du bare opp alt i biter du selv syns er passe, bland sammen og nyt! Åh, det er så godt. Har nettopp spist en stooor skål, og det med utrolig god samvittighet. 

Si ifra om dere prøver den da, og hva dere syns! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg