VENNINNEHELG

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

BLUSEN MIN FINNER DU HER ♥

Hei fine dere! Hvordan har helgen vært? Min har vært skikkelig koselig med venninnebesøk fra torsdag til i går. Kaltrina kom fra Stockholm (til de som lurer ang smitte så har hun allerede hatt corona og er fritatt karantene, bare så det er sagt), og Karima kom også for å bo hos oss i helgen. Det har vært etterlengtet med en skikkelig jentehelg, og nå er kvoten min fylt opp for denne gang.

Nå er det åpenbart ny uke, noe jeg er sånn halvveis klar for. I går våknet jeg opp litt småsyk og slapp, noe jeg merker sitter i kroppen enda. Planen er derfor å holde seg inne og “isolert” for å se an hvordan det utvikler seg. Man kan jo aldri vite nå som man står midt i en pandemi, så velger å være på den sikre siden. Skal prøve å få jobbet litt, og ellers skal jeg bare slappe av å hente krefter til uken.

Håper alle får en fin start på uken! <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg