VELKOMMEN TIL VOKSENLIVET

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd

GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Husk at du får -15% på hele NAKD med koden “julianyland15” ♥

Du vet du er trøtt når du holder på å skrive “hallo tirsdag og ny uke!”. Barna er hos oss denne uken, og da står alarmen på klokken 06.00 uansett når jeg sovner kvelden før. Egentlig helt perfekt, for da kan man liksom ikke slumre. Dessuten elsker jeg å stå opp tidlig, det er bare grusomt de første minuttene etter en tøff natt som i går. Søvnen min er fremdeles ikke helt på stell, og det frister faktisk litt å starte med innsovningstablettene mine igjen. Har ikke brukt de på en måneds tid nå, og jeg holder fremdeles en knapp på at kroppen fikser opp uten hjelp av andre ting. Så de får ligge fint i toalettmappen enn så lenge. Jeg gir det en måned til 😉

GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Biiiiiiiittelitt teit å vise fram stumpen på denne måten, ville bare vise frem denne buksen. Haha! Dette er vel femte året på rad at jeg er hekta på skinnbukser. Blir aldri lei. Går de egentlig av moten i det hele tatt?? Husk å bruk koden “julianyland15” på nakd for å få rabatt på både den, genseren og absolutt alt på hele siden!

Hva er deres planer i dag? Jeg skal filme inn en film til et samarbeid, så skal jeg avgårde på kontoret. For jeg har faktisk et kontor nå! Litt å overdrive kanskje, men jeg har iallfall en pult i et åpent kontorlandskap 😉 Sitter på Tower når jeg er i Bergen, der jeg har flere bekjente som også jobber i diverse firma. Så gøy å kunne være litt sosial i den ensomme jobben min også. Føles mye mer voksent enn å jobbe hjemmefra hver eneste dag, hihi.

4 kommentarer
    1. Fin du er! Og så bra du deltok på den debatten! Skikkelig bra gjort av deg! 😀 Heia deg! Sikkert veldig smart med kontor! Lettere å få jobbet mer effektivt kan jeg se for meg! Föler med deg ang. sövn! Har plagdes med det i mange år! Men litt spesielle grunner for det hos meg da… 🙁 Men ha troa videre, så ordner deg sel helt sikkert! Ha en god dag cooole dame! 😉 Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg