VELKOMMEN MED TEQUILA

God morgen! Jeg skjønner meg ikke på mennesker som ikke spiser frokost.. Det er jo sånn cirka det beste måltidet om dagen! Det, og middag såklart. Og apropos middag, i går hadde jeg middagsbesøk av Ingvild, og jeg lagde biff til oss. Beste som finnes ♥ Vi planla bursdagsfeiringen vår, i og meg at vi har bursdag cirka samtidig tenkte vi det kunne være gøy å leie et utested her i Bergen for en kveld, for å ha en skikkelig fest. Jeg har egentlig alltid feiret hjemme med mine nærmeste venner, om vi ser bort fra 17-års dagen min der jeg leide et lokale i Molde og det ble en fylle/rølpe/spyfest uten like. Det er kanskje ikke så rart da jeg serverte tequilashots til alle ved inngangen.. Haha, det er ikke noe å anbefale! Nå er det på tide å nyte en deilig frokost før jeg skal på skolen, gud det kommer til å bli en lang dag… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg