VEGANSK TACO

⋅ KIDNEYBØNNER MED TACOKRYDDER ⋅ HJEMMELAGET GUACAMOLE ⋅ RØDLØK ⋅ MAIS ⋅ ANANAS ⋅ CHERRYTOMATER ⋅ SPINAT ⋅ MANGO ⋅ AGURK ⋅ 

THAT´S ALL YOU NEED!

Jeg har blitt bitt av tacobasillen nok en gang. Får.ikke.nok! Jeg vet ikke hva det er med denne tiden av året, men i januar i fjor spiste jeg også stort sett vegetar/vegansk. Syns på en måte det er så mye freshere? Sånn som dagens middag. Jeg får i meg kjempemye grønnsaker og næring. Spiste det faktisk som en salat – og det var så sinnssykt! Blir faktisk sulten igjen når jeg skriver dette. Hadde også besøk av noen venner, spesielt én av de (skal ikke nevne navn 😉 ) var ikke superbegeistret da jeg fortalte at vi skulle bruke bønner i stedet for kjøtt. Men, hun elsket det!

Nå skal jeg se litt WAGS på Hayu (sier det igjen, beste investeringen så langt i 2018!) før jeg sovner. Har en laaaang dag i morgen, så gjelder å være uthvilt. God natt ♥

4 kommentarer
    1. Her i heimen bruker vi alltid røde linser med tacokrydder 😀 Utrolig godt, og typen har ingenting i mot at vi dropper kjøtt. Var også ei venninne for noen uker siden som ikke klarte å bestemme seg for om linser eller kjøtt var best.
      I det siste har vi hatt taco på fredager, og rester på lørdager 😀 Men nå holder vi på med en 7-dagers juicing, så taco på fredag blir det nok ikke ;-D

      1. Nammm, er faktisk helt enig! Er SÅ godt 😀 Så flink du er, hadde jeg nok aldri klart! haha. Stå på <3

    2. Tacotips: bruk spisskummen, paprika, litt hvitløk og en liten dæsj sukker for hjemmelaget tacokrydder! Evt løk hvis du er glad i det 🙂 det smaker enda bedre og du vet du akkurat hva du får i deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg