vaskekjerringa

God morgen! Fikk en tidlig start på dagen i dag, deilig! Nå er jeg nede å vasker i leiligheten til Torild og Julie. Det var jo heeelt strøkent da jeg kom hit, og da er det viktig å etterlate det i samme stand som da jeg kom.  Påskeplanene mine har forresten blitt hakket bedre! Jeg har blitt invitert til Moss av en venninne, og skal tilbringe helgen min der. Det blir sikkert kjempemoro, og jeg gleder meg masse. Reiser på fredag! Siden omtrent alle jeg kjenner reiser på fjellet, eller til Molde i helgen, hadde det vært bittelitt trist å blitt igjen i Oslo “alene”.  Nei, nå må jeg fortsette med vaskingen. Det blir en kjempetravel dag i dag, så jeg må bare holde tunga rett i munnen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg