VALENTINES OG RABATTKODE HOS DANIEL WELLINGTON

ANNONSE – I samarbeid med Daniel Wellington

DANIEL WELLINGTON VALENTINE GIFT BOX ♥

Åh, heldige meg! *later som om typen kjøpte den for valentines*. De tidløse klokkene fra Daniel Wellington har vært favoritter i flere år. Om jeg først skal legge pengene på en klokke, så vil jeg være sikker på at den ikke går ut av “motebildet” ved neste sesong som dessverre er slik motebransjen har blitt i dag. Jeg fikk min første klokke fra Daniel Wellington for kanskje… tre år siden(?) og den er like fin og like mye brukt i dag som den var på den tiden.

I denne lekre gift boxen som Daniel Wellington har lansert i henhold til Valentines Day får du med både et lekkert armbånd som passer perfekt til klokken (også nydelig alene), samt en supersøt hjerte “charm” som du fester på klokken. Jeg er jo en sucker for søte tilbehør, så dette passer meg helt perfekt ♥

Se så fin den er!!

Det er -10% avslag på disse gaveboksene hos Daniel Wellington allerede, men med koden “JULIANYLAND” får du -15% ekstra rabatt 😀 Du kan handle og se hele utvalget HER!

Til de som lurer på om det er toll når du bestiller fra nettsiden, så er det altså ikke det! Du betaler kun det du skal, og ingen skjulte regninger i ettertid 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg