VÅKNET TIL ET SMELL

TRENINGSKLÆRHER

Goood.. onsdag har det vel blitt allerede? Føles ikke sånn i det hele tatt! Uken blir forskyvet med én dag når man reker rundt på Playa Padre på søndagene, haha! I dag våknet jeg med et smell, bokstavelig talt. Det smalt utenfor, og jeg var sikker på at det var noen som hadde klatret opp på altanen min å prøvde å komme seg inn. I ren panikk spratt jeg opp av sengen for å sjekke, og som du sikkert tippet – det var ingen der. Så, da var det bare å komme seg i treningstøyet å løpe seg en morgentur.

Nå sitter jeg bare i sofaen å jobber litt før jeg skal hoppe i dusjen, for i dag skal jeg nemlig noe gøy. På båttur! 😀 Vurderer forresten å utvide youtube-kanalen min litt. Altså ikke bare oppdatere med mat, men også everyday life i Spania. Hva tenker du om det? Det er så vanskelig å få frem personligheten sin via tekst, så tenker det kan være gøy å gjøre begge deler 😀 Blogg og youtube!

Ha en fin dag så lenge, så snakkes vi ♥

3 kommentarer
    1. Det klart du skall posta på Youtube, ser fram emot att få se mer av dig där.
      Önskar en härlig dag.
      Klem
      Anders

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg