Å STÅ OPP PÅ FEIL FOT

ADIDAS TEE · ADIDAS GENSER · GRÅ CALVIN · BLÅ CALVIN · BURGUNDER · MØRK GRÅ · LYS GRÅ

I dag sto jeg på feil fot, rett og slett. Heldigvis bor jeg alene så ingen fikk med seg at jeg var grinete, småsyk og trøtt herfra til månen. Jeg gidder ikke gå en hel dag å være sur, så hva gjør man da? Ting som får en til å smile. Jeg dro til Janne & Julia, og satt å skravlet med Ingeborg et par timer. Det gjør meg glad! Jeg inviterte til tapaskveld og fest hos meg, og som dere vet elsker jeg å arrangere dinner partys. Jeg har shoppet, fordi jeg er en materialistisk jævel. Hvordan har jeg det nå? Veldig bra, og jeg er en helt annen person enn i dag tidlig. Selv om utgangspunktet til dagen ikke nødvendigvis er den beste, så er det kun du som bestemmer hvordan resten utspiller seg. Livet er for kort til å gå rundt med leppa feil vei.
Ha en fin kveld, nå får jeg snart besøk! Og ja, over ser dere noen av tingene i dagens handlekurv.
8 kommentarer
    1. Hvorfor er er bloggen din full av grinete og deprimerende innlegg? Også er du alltid i dårlig humør. Skjønner ikke du har ALT noen ønsker seg og et liv andre kan bare drømme om. Why you do This to yourself girl? Jeg digger deg men måtte bare få det ut haha. Ha en fin dag videre

      1. Hahah nå måtte jeg faktisk le litt! Er det serr så ille?? Vel denne uken har vært kjipern, været tar livet av meg! Men jeg er faktisk ganske glad om dagen altså, men tydeligvis kommer det ikke så godt frem på bloggen 😀 Hehe sorryy! Skal skjerpe meg og ikke sutre, for du har helt rett <3 God helg, klem!

    2. Takk for musikktips, alltid godt med litt nytt!
      Her går det mest i Heuse & zeuse – Pill, Alex Vargas – solid ground (både deepend remix og vanlig), John legend – what you do to me, Chris holsten – here we go again, sia – never give up, G-easy – some kind of drug og det meste fra terror jr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg