VÆRRAPPORT FRA EN TYPISK NORDMANN

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

JOGGESETTHER

Jeg har alltid vært en person som elsker vind, regn og vær. Eller vent, nå lyver jeg. Har egentlig alltid hatet det, men de siste årene har jeg elsket det. Finnes det noe bedre enn å tenne i peisen, slappe av i sofaen med en god serie når det rister i husveggen av dårlig vær? Det finnes sikkert mange bedre ting, men den følelsen er på topp 10 hos meg iallfall.

Men, nå har det seg slik at man ikke kan ligge inne å ser på serier med fyr i peisen dagen lang, hver eneste dag. Da blir bankkontoen min rimelig tom om noen måneder iallfall. Nå har det vært “storm” de siste dagene, og det er meldt pissregn så langt værvarselet rekker. Jeg klør meg selv i hodet når jeg tenker på hvordan jeg skal få jobbet de neste ukene. Det er mørkt nesten hele dagen, og store deler av jobben min er jo å ta bilder. Kanskje jeg heller skal bytte tema fra rosablogger til naturblogger? Så kan jeg bruke de neste ukene på å ta bilder av ekstremværet. Hva tenker dere om det? 😉

Hvordan er været hos deg? Åh, jeg er så typisk nordmann som snakker om sånne ting. Skulle gjerne hatt noe mer spennende i livet mitt pågående, men akkurat nå får denne værrapporten duge.

5 kommentarer
    1. Предположим, вы хозяин нового сайта, который имеет приятный дизайнерские решения, удобную навигацию и нужную для участников рекламную информацию. Но на интернет-сайт ни кто не наносить визит. Что делать? Если у вас есть собственный бизнес мы поможем вам создать веб сервис. Не тайна, ни одно реальное либо виртуальное предприятие не может продвигаться независимо. Любой фирме надлежит помощь в приобретении популярности, а во Мировой компьюторной паутине без нее категорически не быть из-за бешеной конкуренции.Мы занимаемся разработкой облачного сервиса . Мы всегда готовы запустить полновесный интернет магазин в течение пары рабочих дней. Вдобавок оформления полных online-сайтов, мы осуществляем сервис технической службы: своевременное продление хостинга и домена, добавление содержания на онлайн-проект, размещения новостей. Наши услуги позволят вам стать лидером на горизонтах сети интернета.

      [url=https://apistudio.ru]seo продвижение сайтов в сша[/url]

    2. Her i Tröndelag har det värt storm/sterk vind og snö/regn en god stund nå! Elsker å legge meg å höre på väret för jeg sovner! Akkurat det er positivt, haha! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg