VÆRET FØRST

For en som bor i Bergen finnes det virkelig ingen bedre start på uken enn å våkne til +7 grader, fuglekvitter og SOL. Om yr.no spår rett blir det hele 13 grader i dag! Som dere skjønner er jeg av sorten “typisk nordmann” som snakker om været først. Til og med før man tar opp viktige nyhetssaker som faktisk betyr noe i verden. Men som sagt, været står øverst på prioritetslisten min! Neida 😀

Image and video hosting by TinyPic

Ja, nå er det mandag igjen folkens. Jeg sitter med vått hår ved kjøkkenbordet og hamrer løst på tastaturet for å skrive fortest mulig. Helt ærlig tror jeg egentlig ikke at det går kjappere at jeg trykker på knappene hardere, men det gir meg iallfall en god følelse siden jeg har det ganske travelt. I dag skal vi på siste visning av lokalet nede i byen, og om jeg får “lov” av mine partnere skal dere ikke se bort fra at jeg forteller om min lille hemmelighet allerede i ettermiddag. Krysser fingrene!
Image and video hosting by TinyPic

Jeg er bare så gira for denne uken altså! Har nok aldri våknet med så mye motivasjon som jeg gjorde i dag tidlig. Mye fordi man kanskje ser lyset i enden av tunellen, men også fordi jeg ikke kan huske sist jeg hadde en så avslappende helg. I går gjorde vi ingenting annet enn å slappe av i sofaen, og all fysiske aktiviteten var egentlig å hente lunsjen vår på iSushi. Har blitt helt hekta på Criminal Minds igjen, forresten! Så litt på det for noen år siden, men det ble bare med et par episoder her og der. Nå har jeg nesten sett en hel sesong bare på én uke! Nå er vel egentlig spørsmålet om jeg blir helt hekta på serien, eller ser meg lei og slutter midt i sesong tre eller noe.
Image and video hosting by TinyPic

12 kommentarer

Siste innlegg