UTFORDRINGER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen! Jeg ligger å super i meg restene fra gårsdagens solo super mens havrerundstykkene står i ovnen. Det har vært en utrolig gøy weekend, men noe annet kan man jo ikke forvente første helg tilbake i Bergen! På lørdag var vi som sagt på innflytningsfest før vi dro ut på byen. Noen venner og meg har startet med sånne “dare games” når vi er ute, og herlighet så gøy vi hadde det på lørdag. Det er så enkelt som at vi utfordrer hverandre til å gjøre ting. For eksempel gå bort å danse med en viss person, fortelle en syk historie til første random som går forbi osv. Føler meg som 16 år igjen når vi holder på, men vi får oss en god latter ut av alle kleine situasjonene så da er det verdt det!

Nå piper alarmen her, så det vil si at frokosten er klar. Merker at jeg fremdeles er litt i feriemodus, men det tenker jeg bare å omfavne enn så lenge. Plutselig er det skolestart igjen og da drømmer jeg meg nok tilbake til de dagene jeg rakk å se Dr. Phil mens jeg spiste frokost. Vi snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg