UTEN KOFFERT…

God morgen alle! Nå ligger jeg på sofaen å ser på morgenprogrammer på tven, iført Kristoffer sine joggeklær… Da jeg kom til Bergen i går kom nemlig ikke kofferten min på rullebandet, noe som er helt KRISE! Dum som jeg er la jeg både macen, kamera og all sminken i kofferten, så nå har jeg ingen av delene.. Fikk heldigvis kjøpt meg nytt undertøy i går da, men uansett da. Jeg har ikke rettetang engang, og akkurat nå ser jeg ut som et troll uten sminke. Buhuuuu!!!! Håper kofferten kommer i løpet av dagen, selvom jeg tviler… Har en ekkel følelse av at den er borte for godt, og da tør jeg ikke tenke på engang hva som må erstattes.. Reiseforsikringen min har gått ut også, og jeg har ikke fornyet den enda. Tenkte det gikk fint siden jeg bare skulle til Bergen liksom. Men men. Vær så snill SAS, finn kofferten min!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg