uteligger-reiret

Hei og hopp! I natt skal jeg sove over hos Glenn, siden vi reiser til Oslo i morgen tidlig for herlig vennetid og kos. Kom ned til han i sta, og tror dere ikke han hadde glemt å lagt ut nøkkel til meg? Han var på trening, og var ikke ferdig med det første. Så da satt jeg der da, med all bagasjen min som skal bli med meg hjem i morgen. Rakk både det ene og det andre mens jeg satt der. Lakket neglene mine, sjekket alt av sosiale medier minst fem ganger, det var like før jeg la meg ned for å sove.  Etterhvert kom både han og Torill hjem, og da hadde jeg allerede rukket å gjøre meg riktig så konfertabel!  Hah, for en noobetryne.  Nå blir det paradisekos, før jeg egentlig burde gå å legge meg. Orker ikke en trøtt dag i morgen, så da gjelder det å få nok søvn!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg