UTE PÅ VIFT

ANNONSE – Sponset behandling og affiliatelinker

Hei og god…onsdag? Dagene går helt i surr. Nå har jeg nettopp kommet ned til byen og sitter på Espresso House å jobber. Som typen sa da han slapp meg av i sta “nå får du jobbe godt, være sosial og kose deg!”. Akkurat som om jeg ikke følte meg som en asosial husfrue fra før 😉 Haha herregud.. Det har vært ekstremt rolig på jobbfronten etter sommeren, og nå har jeg all den fritiden så langt opp i halsen at jeg har mest lyst til å spy. Det er ingen tvil om at jeg elsker å jobbe, og trenger det for å føle meg vel. Men som alle andre er jeg ikke like motivert til alle årets tider. Som Glenn skrev så fint på instagram “be patient with yourself. Nothing in nature blooms all year”. Jeg er ingen quote-person, men denne traff meg midt i blinken 😉

DRESSJAKKEHER / DRESSBUKSEHER

I går formiddag tikket det inn en melding fra frisøren min “har du mulighet til å komme hit nå?”. Jeg var ikke vond å be, for den frisørtimen har jeg cravet litt for lenge. Etter alle reisene i sommer har håret mitt blitt litt av et fargekart. Gult, grønt, brunt – you name it.

Jeg går som alltid til Karoline som er daglig leder på DIGG Hair på Sundt i Bergen sentrum. Hun har jeg gått til siden jeg flyttet til Bergen for fire år siden. Til alle som lurer på hvordan jeg holder blondfargen så… perfekt (er det lov å si), så er det altså Karoline som tar seg av det. Jeg bruker i tillegg blond serien til Joico som er helt super for å holde den kalde fargen lengre uten at håret blir blått eller grått som det fort kan bli av den typiske blåsjampoen.

DRESSJAKKEHER / DRESSBUKSEHER

Ikke de mest flatterende bildene av meg. Til mitt forsvar hadde jeg nettopp våknet etter en deilig powernap fra da hun skylte håret mitt i vasken. Jeg har blitt ekspert på å smugsove den siste tiden, btw. Uansett, her ser dere fargen litt bedre! Kald og jevn, akkurat slik jeg liker det ♥

For timebestilling hos DIGG Hair kan du ringe 55321111 eller booke på nettsiden HER!

Nå skal jeg klappe sammen macen og bort på REGN en tur. Håper alle har en fin onsdag, så snakkes vi senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg