UTE AV MEG SELV

ANNONSE – Affiliatelinker og invitert på middag

Hey babes! Jeg må bare spørre, er det normalt å føle seg helt ute av seg selv når man har mensen? Det er kanskje ikke det mest delikate tema å blogge om, men dere bruker jo å ha svaret på alt. Jeg er utrolig slapp og føler meg generelt bare grusom. Som om verken hode eller kropp henger på greip. I dag skal vi jo også spille inn vår første podcast, og jeg er redd for at jeg bare kommer til å stirre løst ut i luften uten å ha noe å melde inn i mikrofonen.

OVERDELHER / BUKSEHER

Ellers inviterte Nelly.com meg på middag i går kveld, og det var så koselig å se igjen gjengen ♥ Jeg har jo reist mye med Nelly tidligere, og de som jobber der har blitt venninner jeg alltid gleder meg til å se igjen. Vi spiste på BA3, og maten var veldig god! Likte også lokalet, så dit drar jeg nok tilbake.

Ellers, er det noe dere vil lese mer om her inne? Føler det er veldig me, myself and I om dagen.

11 kommentarer

Siste innlegg