UTBRENT?

Jeg er litt tom for ord om dagen. Jeg har alltid hatt en indre driv som drar meg opp tidlig om morgenen, og får meg til å jobbe hardt. Mens nå er jeg bare helt tom. Bryr meg ikke om jeg står opp klokken syv eller elleve på morgenen. Bryr meg ikke spesielt om noe som helst, egentlig. Klarer ikke helt å forklare det, og vet ikke hva mer jeg kan skrive om det. Umotivert, eller utbrent. Jeg vet ikke. Det er noe som ikke stemmer.

Men, som alt annet går det over. Ingenting er permanent her i livet. Spesielt ikke følelser som dette.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg