UT Å TA “EN” ØL

Halla! Sliten etter en lang dag ligger jeg på sofaen med nydusjet hår, morgenkåpe og middag på fanget. Jeg har vært ufattelig stresset i det siste. Sånn skikkelig stressa. Jeg har aldri følt sånn på det før, men det er som om jeg får angst cirka ti ganger om dagen. Det er kanskje ikke så rart siden jeg har fått en helt ny hverdag, så jeg krysser fingrene for at det går over fort.

Nå skal jeg derimot ikke ligge på sofaen å syns synd på meg selv lenger. Jeg skal møte noen venner å ta noe godt å drikke. Det trenger jeg. Bare å slappe av og ikke tenke på alt fornuftig. På denne tiden i fjor gjorde jeg jo ikke annet enn å blogge, reise, feste og være med venninnene mine. Plutselig har jeg fått så mye mer ansvar, og det merkes. Jeg er jo 23 år så det var kanskje på tide? Hehe! 🙂 Håper alle får en super kveld, og ønsker det samme for meg.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
GenserHER / BelteHER / BukseHER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg