ut på tur


Dette var meg for en halvtime siden, da løp jeg til McDonals. God morgen! Våknet i dag tidlig med en hodepine sendt fra helvete, og en mage som kun cravet junkfood. Da var det ikke annet å gjøre enn å hive i seg en paracet, og løpe avgårde til nærmeste Mccern. Nå er maten fordøyd, og jeg føler meg grusom. Blæ. Jeg burde egentlig spist en grov skive med leverpostei, men neida.. Nå ligger jeg å ser på TLC-Norge, der det er gale kuppong-damer som kjøper flere handlekorger med mat, men kun betaler 2 eller 3 dollar for alt. Herregud, de er jo helt syke! Kunne ønske jeg hadde tid til slikt, da skulle jeg sannelig ha handlet inn mye god mat.. Uansett da. Skal straks fikse meg litt og få på meg noe annet enn joggebukse, før jeg skal ut på en liten søndagstur med Birte. Herlig søndag, med andre ord! Hva er deres planer i dag?    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg